IV zimowe zgrupowanie - informacje dla uczestników i rodziców

Wtorek, 27 Styczeń 2015

1421222455-b9p4q0q570l0v1v4e0b9k5k6b6g5zWejherowskie Stowarzyszenie Sportowe informuje, że lista na IV zimowe zgrupowanie, które odbędzie się na obiektach Gminnego Ośrodka Sportu, Rekreacji i Turystyki w Luzinie jest już zamknięta. Udział w zgrupowaniu weźmie 22 osoby razem z 3-osobową kadrą trenerską. Lista uczestników obozu przedstawia się następująco:

  • Kohnke Aleksander - II
  • Fragel Maciej - II
  • Popowski Mateusz - II
  • Herzberg Mikołaj - II
  • Roda Tobiasz - I
  • Zielonka Maciej - II
  • Mach Błażej - II
  • Laskowski Oliwer - II
  • Sroka Szymon - II
  • Macholl Kacper - II
  • Komkowski Nikodem - I
  • Kowalska Marta - I
  • Pieniążk Katarzyna - I
  • Hinc Patrycja - II
  • Kalbarczyk Zuzanna - II
  • Stemplewska Natalia - II
  • Malicki Michał - I - dochodzący
  • Labudda Kacper - I - dochodzący
  • Dawidowski Patryk - II - dochodzący

Kadra trenerska w składzie:

  • Rafał Karcz
  • Tomasz Hirsz
  • Monika Korthals

Obozowicze podzieleni są na grupy: I - gr. sportowa początkująca, II - gr. sportowa zaawansowana. Po uzgodnieniu z trenerami jest możliwość wzięcia udziału w treningach obu grup.

Co należy zabrać na IV zgrupowanie zimowe "Fight Zone" w dniach 7-11 luty:

  1. Strój lekki treningowy do zajęć na sali/hali sportowej (co najmniej dwie pary spodni do kickboxingu lub luźne spodnie do treningu - krókie lub długie, koszulki klubowe - co najmniej 4 lub inne koszulki luźne do treningu typu t-shirt, obuwie na białej podeszwie typu trampki/halówki)
  2. Strój treningowy do zajęć na otwartej przestrzeni - dres, kurtka, obuwie sportowe do biegania itp - najlepiej dwa zetawy na zmianę
  3. Nakrycie głowy - czapka oraz szalik - obowiązkowo!!!
  4. Bielizna na zmianę
  5. Kosmetyki - żel pod prysznic, szampon, pasta, szczoteczka do zębów
  6. ręczniki - co najmniej trzy, w tym co najmniej jeden duży kąpielowy
  7. klapki pod prysznic i do poruszania się po obiekcie
  8. sprzęt treningowy - kto jaki posiada. Kto jest w posiadaniu dwóch par np. kopaczy - prosimy o zabranie
  9. śpiwór!!! OBOWIĄZKOWO! Spać będziemy w klasach lekcyjnych na materacach we własnych śpiworach
  10. poduszka, jasiek itp
  11. odpowiedni strój do spania
  12. na czas odpoczynku między treningami można zabrać gry planszowe wg uznania
  13. wodę do picia
  14. drobną sumę pieniędzy na zakupy typu woda itp - wg uznania, zapewnione jest całodzienne wyżywienie
  15. duzo dobrego humoru, energii, chęci do treningu i pracy nad sobą:)

 

Podczas zgrupowania zdać będzie można na kolejny stopień zaawansowania w sportach walki za dodatkową opłatą. Ponadto przewidujemy nagrody rzeczowe dla najbardziej wyróżniających się i aktywnych sportowo uczestników zgrupowania! Oprócz ok. 20 godzin treningowych w trakcie zgrupowania, które spędzimy na salce, na hali oraz na otwartej przestrzeni, planujemy zorganizować mini-turniej towarzyski z nagrodami w formule pointfighting, light contact oraz touch contact (piankowe pałki dla najmłodszych).

Informacji nt. zgrupowania udziela Rafał Karcz, tel. 695 650 914. Zgrupowanie rozpoczynamy 7 lutego. Zbiórka wszystkich uczestników w sali nr 26 (sala treningowa lustrzana) godz. 11:00!

Ogólny plan zajęć - I Dzień, tj. 7 luty.

  • godz. 11:00 - przyjazd (zbiórka sala nr 26), zakwaterowanie, zapoznanie z obiektem, odprawa zawodników (odprawa w sali nr 26)
  • godz. 13:00 - obiad
  • godz. 15:00 - 15:50 - Trening sala 26 gr. I i II - ogólnorozwój/stretching
  • godz. 16:00 - 17:00 - Trening HALA gr. I - Tomasz Hirsz
  • godz. 16:00 - 17:30 - Trening HALA gr. II - Rafał Karcz
  • godz. 18:30 - kolacja
  • godz. 20:00 - 21:00 - Trening sala 26 gr. I - Rafał Karcz/Monika Korthals
  • godz. 21:00 - 22:30 - Trening sala 26 gr. II - Tomasz Hirsz/Rafał Karcz

Obóz zakończy się wspólnym treningiem na sali nr 26 dnia 11 lutego. Planowane zakończenie obozu godz. 16:00. O tej godzinie prosimy o odbiór uczestników obozu. Wyjazd trenerów z miejsca zgrupowania nastąpi najpóźniej o godz. 16:30.

UWAGA osoby dochodzące: Rodzice zobowiązani są dostarczyć uczestnika obozu codziennie na godz. 8:15, a odebrać o godz. 21:00. Wyjątek stanowi dzień pierwszy obozu, kiedy wszyscy spotykamy się na sali nr 26 o godz. 11:00 oraz ostatni dzień zgrupowania, kiedy odbiór dzieci odbywa się o godz. 16:00.

Informacja dla zawodników Kadry A oraz B, którzy aspirują do wspólnej reprezentacji Klubu WSS Wejherowo oraz KTS-K GOSRiT Luzino:

Informujemy także, że dla zawodników należących obecnie do Kadry A i Kadry B naszego Klubu, zgrupowanie ma charakter przygotowania do drugiej części sezonu sportowego. Obowiązuje dyscyplina, zaangażowanie i ogólna mobilizacja do zajęć sportowych! Ponadto informujemy, że na IV zimowym zgrupowaniu odbędzie się selekcja do Reprezentacji wspólnej Klubów WSS oraz KTS-K GOSRiT Luzino, która będzie w miarę możliwości finansowana ze środów sponsorów w roku 2015, natomiast wyjazd na Puchar Europy WAKO do Krynicy Zdrój (kwiecień/maj), reprezentacja Klubu będzie miała w całości finansowany. Ponadto do wiadomości podajemy, że bezpłatny udział w zgrupowaniu mają zawodnicy obecnie należący do Kadry Narodowej Polskiego Związku Kickboxingu, dlatego te osoby udział w zgrupowaniu powinny potraktować jako obowiązek.

Przekaż nam 1% podatku